Meer over service

Maaltijdservice

In de eigen keuken van de villa bereiden en verzorgen de kok en team Horeca dagelijks verse maaltijden. Deze maaltijden worden geserveerd in de eetkamer. In de avond betreft dit een driegangendiner waar we - indien gewenst - wijn bij schenken. Bij de samenstelling van de maaltijden houdt de kok rekening met dieet en andere wensen.

In de regel is het ontbijt van 8 tot half 10, de lunch van half 1 tot 2 en het diner van 6 tot 8. Gedurende de dag staan koffie, thee en vruchtensap voor bewoners en hun visite ter beschikking. Uw visite is welkom om mee te eten. Als u hen aanmeldt, hoort u van de locatiemanager welke eventuele kosten daaraan verbonden zijn.

In de centrale huiskamer is in de ochtend een koffiemoment, in de middag een theemoment en rond 5 uur wordt er in gezamenlijkheid een aperatief geserveerd. Met het oog op het aanhouden van een dagritme wordt gemeenschappelijkheid gestimuleerd. Uiteraard zijn alle bewoners vrij in hun keuze voor het al dan niet bijwonen van deze gemeenschappelijke momenten.

Schoonmaakservice

Het team Huishouding van de villa houdt de gemeenschappelijke ruimtes schoon. Zij zijn ook diegene die uw appartement schoonmaken. Dit doen ze op de dag en het tijdstip dat ze van te voren met u afspreken. De schoonmaak is wekelijks en indien noodzakelijk - bijvoorbeeld bij een ongelukje - uiteraard ook tussendoor.

Was- en strijkservice

In onze villa's heeft u geen omkijken naar uw was. De was van uw kleding en linnengoed wordt per appartement apart verzorgd door team Huishouding. Labels in uw kleding zijn niet nodig. Uw was wordt opgehaald, gewassen en gedroogd en vervolgens gestreken en gevouwen teruggebracht in uw appartement. Dit is onze basisservice. Stomerij en chemische reinigen vallen onder aanvullende dienstverlening. Zie voor een toelichting ook de pagina Financiën.

Aanvullende dienstverlening

Om onze bewoners extra goed van dienst te kunnen zijn, coördineren wij ook aanvullende dienstverlening. U kunt daarbij denken aan het bezoek aan een schoonheidspecialiste, de aanwezigheid of begeleiding van een gezelschapsdame of heer, de begeleiding bij ziekenhuisbezoek en het reinigen van uw kleding bij de stomerij. De coördinatie van deze extra services verzorgen wij graag voor u. De kosten van het regelen en coördineren kunt u aanvragen bij de locatiemanager van uw villa.

Proeflunch aanvragen

Wij realiseren ons dat woord en beeld alleen voor een oriëntatie op een nieuwe woonomgeving niet toereikend is. Daarom nodigen we u uit om te komen proeflunchen. Zo ervaart u de dagelijkse sfeer in de villa.

Direct contact